Search

Sunday 17 April 2016

5. blog post CZ

People who inspire us

Interview s Elenou najdete zde na našem Facebooku


Jak ses potkala s Elenou?
Iva: Potkala jsem Elenu díky mezinárodnímu semináři "Empowering Youth To Become Social Innovators" v Brně. Ona vedla workshopu o animaci, kterého jsme se zučastnili.


- V jakém prostředí se to stalo?
Iva: Workshop byl v KinoArt v Brně, což je posledním městskym kinem. Mají tam filmový klub, Galerii Art, Kavárnu Art a také pořadají workshopy o animaci.

- Co sis myslela na první pohled?
Iva: Nejspíš jsem ji vnímala jako svou vrstevnici, člověka mě blízkého. Působila velmi nesměle.

- Co ten člověk řekl zajímavého?
Iva: Pro mě byl asi nejzajímavější moment jejího vyprávění o práci s dětmi, když popisovala jejich postup při tvoření animace a tak – na rozdíl od dospělých jsou totiž bez veškerých zábran a nedělají si hlavu ze zbytečností, kterými se mají dospělí často tendenci zabývat. Jde jim hlavně o to, aby jak, nejlépe dovedou, sdělili svůj nápad.


Jaký byl tvůj pohled na konci setkání?
Iva: Během kurzu jsme byli (bohužel) příliš zaneprázdněni tvorbou animace, a proto nebylo mnoho prostoru na povídání, ale přesto jsem byla moc ráda, že jsem se s někým takovým mohla potkat a myslím, že každý člověk procházející tímto kurzem pod jejíma rukama se musí do tvorby animace zamilovat a pochopit její význam ve světě sdělování.

This blog is a part of the project Empowering Youth To Become Social Innovators, realised under the Erasmus+ partnership programme. The project is coordinated by a Czech NGO DYNAMA, z.s., seated in Brno and an Estonian NGO Youth Club Active, seated in Tallinn. This project contributes to the development of non formal learning of the youth.

No comments:

Post a Comment