Search

Tuesday 5 April 2016

3. blog post CZ

- Ahoj, jmenuju se Jakub, ale mám raději, když se mi říká Kuba. Je mi 14 let a chodím ještě na základní školu. Mezi mé koníčky patří ježdění na longboardu, chození za kulturou (divadla, výstavy) a poslouchaní tvrdé hudby (metal, punk, horrorcore). Do projektu jsem se zapojil, protože málo lidí ví, co je sociální inovace. Chtěl bych tuto myšlenku dostat více mezi lidi. Hlavně mi to přišlo jako super šance poznat nové lidi, kteří jsou fajn.




- Ahoj! Jsem Iva, je mi 19 let. Jsem studentka Střední umělecké školy, milovnice divadla, hudby a umění, nadšenkyně pro všemožné aktivity a hudební nástroje. Mám ráda cestování a poznávání s kapkou dobrodružství. Nejčastěji je mě vidět s černými prsty a skicákem v ruce.



- Ahoj! Jsem Jaroslav, je mi 22 let. Jsem student sociální pedagogiky, básník, dobrovolník, divadelník. Zajímá mě umění, drama a literatura. Mám rád sport, humor, dobrou společnost, dobré knihy a dobrou hudbu. Ve volném čase zpívám - hrozně a rád. Vstoupil jsem do projektu, protože se zajímám o nové věci a nové příležitosti. Líbila se mi myšlenka sociální inovace a propojování kultur. Taky mám rád, když se pořád něco děje.


This blog is a part of the project Empowering Youth To Become Social Innovators, realised under the Erasmus+ partnership programme. The project is coordinated by a Czech NGO DYNAMA, z.s., seated in Brno and an Estonian NGO Youth Club Active, seated in Tallinn. This project contributes to the development of non formal learning of the youth.

No comments:

Post a Comment